Het team

Het team

Sander Spijkers

Sander Spijkers

Assistent accountant

Na zijn studie HBO Accountancy is Sander in 2013 gestart als assistent-accountant bij ons kantoor. Vanuit deze functie ondersteunt hij klanten op diverse terreinen, zoals de controle van administraties, het samenstellen van de jaarrekening en het verzorgen van de aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

s.spijkers@akroelhermans.nl

Roel Hermans

Roel Hermans

Eigenaar

Na zijn studie HBO Bedrijfseconomie heeft Roel meerdere jaren als controller gewerkt in enkele grotere sierteeltbedrijven. Tijdens zijn laatste functie tussen 2007 en 2010 was hij algemeen manager van een onderneming in Grubbenvorst (25 medewerkers). In het najaar van 2010 besloot Roel Hermans zijn eigen administratiekantoor te starten.
Roel Hermans is relatiebeheerder accountancy, adviseur en ondernemerscoach.

r.hermans@akroelhermans.nl

Jan van Loon

Jan van Loon

Assistent accountant / relatiebeheerder

Jan studeerde HBO Accountancy en deed vervolgens ervaring op bij een groter accountantskantoor. Sinds 2016 werkt Jan in ons team. Als assistent accountant en relatiebeheerder ondersteunt en adviseert Jan klanten en collega’s bij diverse vraagstukken. Tevens verzorgt hij de aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapbelasting.

j.vanloon@akroelhermans.nl

Olga Schroijen

Olga Schroijen

Administratief medewerkster

Olga is ons team komen versterken per 1 september 2019. Olga heeft ervaring in het bankwezen en zal starten als administratief medewerkster om vanuit deze functie de komende jaren door te groeien tot assistent-accountant / relatiebeheerder.

Rob Jacobs

Rob Jacobs

Assistent accountant

Rob is ons team per 16 september 2019 komen versterken. Rob heeft meerdere jaren ervaring opgedaan als assistent-accountant bij andere administratiekantoren en heeft in 2019 zijn diploma als Register Belastingconsulent behaald. Rob zijn werkzaamheden richten zich op controle van administraties, samenstellen van jaarrekeningen, verzorgen van aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

Wat klanten zeggen:

“Modern kantoor dat gebruik maakt van de modernste digitale hulpmiddelen. Zeer klantgericht niet alleen een administratiekantoor maar ook ondernemerscoach. Zeer veel ervaring en een creatief denkvermogen.”
“Staat voor de klant, of die nu groot is of klein. Het gemak van online boekhouden wordt tot in de puntjes uitgelegd zodat iedereen ermee uit de voeten kan!”
“Een super gedigitaliseerd kantoor, daardoor is er tijd en aandacht voor de werkelijke vragen die exact worden beantwoord.”
“Proactief meedenken/handelen en ondersteunen in deze huidige snel veranderende tijden waardoor ik als oudere kleine zelfstandige nog mee kan huppelen, petje af voor het complete team.”
“Wauw, wat een kantoor. Super zo alles geautomatiseerd en toch nog steeds menselijk met aandacht voor mij.”
“Het kantoor gaat met de tijd mee, blijft ontwikkelen en maakt keuzes die de kwaliteit van de dienstverlening verbeteren.”
“Lokaal kantoor wat veel met automatisering doet. Voorop loopt in het gebruik van de cijfers om middels dashboards de cijfers te bespreken met de klant en hiermee ook veel advies kan geven!”

Met een betrouwbaar administratiekantoor en een goede administratie bespaart u kosten en tijd .....

Ons kantoor bestaat 10 jaar over: