Digitalisering

Roel Hermans Administratiekantoor heeft digitalisering hoog in het vaandel staan en dit heeft geleid tot de lancering van een ondernemers-app. Deze app is ontwikkeld in samenwerking met Fiscount, hét kennis- en adviescentrum voor de accountancybranche in Nederland.
“We hebben gemerkt dat de digitale dienstverlening voortdurend in ontwikkeling is en wij willen hier graag in voorop lopen. Onze klanten hebben behoefte aan snelle en veilige toegang tot hun dossiers. Daarnaast wil men als men vragen heeft direct contact met de betreffende contactpersoon. Dit gaat het beste via een app.“
Met behulp van de ondernemers-app kunnen onze medewerkers, onze klanten, samenwerkende partners en kennispartijen communiceren en informatie delen op één platform. Hierbij wordt gewerkt met een gedeeld dossier.

AVG

Ons kantoor verwerkt veel persoonlijke en bedrijfsgevoelige gegevens en de veiligheid van deze gegevens is voor ons erg belangrijk. Post en mail zijn als gevolg van de AVG (de nieuwe privacywetgeving) niet meer geschikt. Het is om die reden en vanwege het feit dat wij ook online makkelijker willen samenwerken, dat we hebben gekozen om te gaan communiceren via een beveiligd platform. Dit platform is online en als app op je telefoon beschikbaar.
Voordelen

Hiermee heeft onze klant:

• altijd toegang tot het dossier van zijn onderneming;
• gemakkelijk inzicht en overzicht in de voortgang en status van de accountancy diensten;
• snel en direct contact met de juiste expert binnen ons administratiekantoor;
• de mogelijkheid om eenvoudig aangiften, jaarwerk en opdrachten te accorderen;
• een veilige manier om te communiceren met betrekking tot privacy- en bedrijfsgevoelige informatie;
• onze tips en adviezen binnen handbereik.

Testfase

Vanaf 1 maart 2019 wordt gestart met de testfase van de ondernemers-app met een kleine groep ondernemers. De bevindingen uit de testfase zullen geanalyseerd worden, zodat we medio 2019 met een optimaal functionerende app live kunnen gaan.

Meer informatie: www.akroelhermans.nl